fredag 26. september 2008

Design & Håndtverk 1a

Dette er en skole blogg, jeg kommer til og legge ut proskjekter som jeg har gjordt. Mange bilder også.

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Fint bilde av dere to!

Yo people sa...

Digger deg jenta mi<3

Veronika-1DHA sa...

Flink du er <3 stå på Louise pusen min ;*
Kjempe søtt profil bildet :D

Charlotte sa...

Hei:)

Stili blogg, og kjempe søtt bilde:D

Kristine 1DHB sa...

Stilig blogg :)